معرفی بهترین مارک همزن برقی برای کیک پزی

همرن کاسه دار برای کسانی که به آشپزی و به خصوص شیرینی‌پزی علاقه دارند، خرید همزن کاسه دار، امری مهم و دشوار است. اگر به بازار لوازم خانگی مراجعه کرده باشید با برندها و مشخصات مختلفی از همزن کاسه دار روبرو شده‌اید که انتخاب و خرید این محصول را برای شما دشوار کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا در ابتدا به تعریف مشخصی از این محصول پرداخته و سپس بهترین مارک‌های همزن کاسه دار برای شیرینی پزی را با هم مرور کنیم.

همزن کاسه دار چیست؟

همزن کاسه دار یکی از انواع همزن برقی است و همنطور که از نامش پیداست دارای کاسه برای مخلوط کردن انواع مختلفی از مواد غذایی است. همزن کاسه دار از 4 بخش موتور، سَری، کاسه و بدنه تشکیل شده است. شما به کمک همزن کاسه دار می‌توانید انواع خمیر نان، خمیر نان پیتزا، خمیر شیرینی، فوم سفیده تخم مرغ، ترکیب کردن مواد غذایی مختلف با هم و خردکردن موادغذایی خشک را انجام دهید.

همزن کاسه دار برای شیرینی پزی چی بخرم؟

یکی از سوالات رایجی که پرسیده می‌شود این است که: “همزن کاسه دار چی بخرم؟”. در ادامه برای شما بهترین برندهای همزن را جمع آوری کرده‌ایم که از خرید آن‌ها پشیمان نخواهید شد.

همزن کاسه دار مباشی مدل ME-SBM1114

همزن کاسه دار ME-SBM1114 یکی از محصولات برند مباشی است که در کشور ژاپن تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. جنس بدنه و کاسه این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده و از مقاومت بالایی برخوردار است. قدرت موتور همزن مباشی 1500 وات و دارای 6 حالت سرعت است که به کمک دکمه ولومی تعبیه شده روی بدنه این محصول، می‌توانید سرعت را تنظیم کنید. ظرفیت این محصول 8 لیتر و مناسب برای خانواده‌های 8 تا 12 نفره است. همچنین همزن کاسه دار مباشی مدل ME-SBM1114 دارای 3 سَری برای استفاده‌های مختلف از همزن است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به قابلیت پالس و پایه ضدلرزش آن اشاره کرد.

همزن کاسه دار باریتون مدل BSM71800DX

همزن کاسه دار BSM71800DX یکی از محصولات برند کانادایی باریتون است که از نظر قدرت و عمکلرد در رده همزن‌های پرفروش بازار قرار دارد. جنس بدنه این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده و در 5 رنگ جذاب و دلربا قابل تهیه است. تنوع رنگ در سایر مدل‌های همزن برقی باریتون وجود ندارد و صرفا همزن 7 لیتری این ویژگی را دارد. همچنین کاسه این محصول از جنس استیل و با ظرفیت 7 لیتر ساخته شده که برای تهیه انواع خمیر و ترکیب موادغذایی گزینه مناسبی است. قدرت موتور این محصول 1800 وات و دارای 5 حالت سرعت است که به کمک دکمه ولومی تعبیه شده بر روی بدنه قابل تنظیم است. همزن کاسه دار باریتون مدل BSM71800DX مجهز به عملکرد پالس و پایه ضد لرزش است. این همزن دارای 3 سَری برای خمیرزدن، فوم زدن و ترکیب کردن موادغذایی با هم است.

همزن کاسه دار فلر مدل KM600

 

همزن کاسه دار KM600 یکی از محصولات برند فلر است که در کشور آلمان تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. بدنه این محصول به رنگ مشکی و از استیل زنگ ساخته شده است. همچنین کاسه استیل این محصول با ظرفیت 4 لیتر تعبیه شده است. قدرت موتور همزن کاسه دار KM600 فلر، 600 وات و دارای 6 حالت سرعت است که به کمک دکمه ولومی تعبیه شده روی بدنه این محصول، می‌توانید سرعت را تنظیم کنید. همچنین همزن کاسه دار فلر مدل KM600 دارای 3 سَری برای استفاده‌های مختلف از همزن است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به قابلیت پالس و پایه ضدلرزش آن اشاره کرد.

همزن کاسه دار سیج مدل SEM825

 

همزن کاسه دار SEM825 یکی از محصولات برند سیج است که در کشور انگلستان تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. بدنه این محصول از استیل ضدرنگ ساخته شده و از مقاومت و زیبایی خاصی برخوردار است. همچنین این همزن دارای یک کاسه استیل با ظرفیت 3.8 لیتر و یک کاسه شیشه‌ای با ظرفیت 4.7 لیتر است. قدرت موتور این محصول 1200 وات و دارای 12 حالت سرعت است که به کمک دکمه ولومی تعبیه شده بر روی بدنه قابل تنظیم است. همچنین این محصول دارای نمایشگر دیجیتال است که اطلعات مربوط به سرعت و کارکرد همزن را نمایش می‌دهد. همچنین این محصول مجهز به سیستم تشخیص وزن است که با قرارگرفتن موادغذایی در کاسه، وزن مورد نظر روی نمایشگر نشان داده می‌شود. همزن کاسه دار سیج مدل SEM825 دارای 3 سَری برای خمرزدن، فوم زدن و مخلوط کردن موادغذایی است. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به پایه‌های ضدلرزش و عمکلرد پالس اشاره کرد.

همزن کاسه دار کیچن اید مدل 5KSM125BER

همزن کاسه دار 5KSM125BER یکی از محصولات حرفه‌ای و باکیفیت برند کیچن اید است که در کشور آمریکا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. بدنه ان محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده و در 4 رنگ مشکی، قرمز، کرم و نقره‌ای قابل تهیه و استفاده است. همچنین کاسه این محصول از جنس استیل با ظرفیت 4.8 ساخته شده که برای ترکیب انواع مواد و تهیه خمیر گزینه مناسبی است. قدرت موتور این محصول 300 وات و دارای 10 حالت سرعت است که به کمک دکمه قرار کرفته شده روی بدنه قابل تنظیم است. همزن کاسه دار کیچن اید مدل 5KSM125BER علاوه بر 3 سَری مخصوص همزن، دارای وسایل جانبی دیگری برای استفاده به عنوان چرخ گوشت و غذاساز می‌باشد.

جمع بندی

در بازار لوازم خانگی برندهای مختلفی از همزن کاسه دار موجود است که هر کدام دارای طراحی و مشخصات منحصربفردی هستند. در انتخاب همزن کاسه دار به قدرت موتور و ظرفیت کاسه بسیار دقت کنید. هر چه قدرت موتور بالاتر باشد، سرعت و قدرت چرخش سَری همزن بیشتر و در نتیجه خمیر و ترکیبات یکنواخت‌تری خواهید داشت

مدیر سایت
ارسال دیدگاه