خرید عمده لوازم قنادی – عمده فروشان لوازم قنادی تهران

مرکز پخش و خرید عمده لوازم قنادی

در این مقاله قصد داریم مرکز خرید عمده لوازم قنادی در تهران و ایران را معرفی کنیم
در ابتدا نیاز هست که بدانیم فروش لوازم قنادی به چند صورت میباشد .

انواع خرید و فروش لوازم قنادی

1 – به صورت خرده فروشی که هم به صورت اینترنتی و هم به صورت فروشگاه های حضوری میباشد .
2 – به صورت عمده که بیشتر به صورت حضوری در تهران و به تازگی به صورت اینترنتی میباشد .

عمده فروشی لوازم قنادی

لوازم قنادی های عمده فروش در تهران و ایران

معمولا در تمامی شهرهای ایران امکان خرید لوازم قنادی به صورت عمده نمیباشد و در شهرهای کوچک تنها یک یا دو لوازم قنادی هست که شما میتوانید با مراجعه به آنها محصولات مورد نیاز خود را چه برای استفاده در قنادی و چه برای فروش آنها به صورت تک فروشی را تهیه کنید .  اما در شهرهایی همچون اصفهان ، شیراز ، مشهد ، بندرعباس ، تبریز و … تعداد بیشتری از فروشگاه های لوازم قنادی عمده فروش وجود دارد . اگر در شهر کوچکی زندگی میکنید میتونید به شهرهای بزرگ استان خود مراجعه کنید تا محصولات لوازم قنادی را به صورت عمده و با قیمت مناسب تری خرید کنید
راه حل دیگری که دارید این است که میتوانید با یک سفر به شهر تهران و مراجعه به چهارراه سیروس ، به تعداد زیاد و متنوعی از لوازم قنادی ها دسترسی داشته باشید که تعدادی از آنها وارد کنندگان لوازم قنادی از چین و ترکیه و … هستند . برخی از تولید کنندگان لوازم قنادی همچون سورناپارت و … هم در این خیابان هستند.

چهار راه سیروس به عنوان مرکز عمده فروشی لوازم قنادی در تهران شناخته میشود . بورس لوازم قنادی 15 خرداد یا چهارراه سیروس مهم ترین و بزرگترین  فروشگاه های لوازم قنادی در کشور را دارد.

فروشندگان عمده لوازم قنادی این خیابان ، معمولا محصولات تهران و خیلی از شهر های دیگر ایران را تامین میکنند . خیلی از عمده فروشان لوازم قنادی در این منطقه فروش به صورت خرده فروشی هم دارند و افراد میتوانند با مراجعه به آنها ، حتی محصولات مورد نیاز خود را برای مصرف خانگی هم تهیه کنند .

از میان عمده فروشان بزرگ لوازم قنادی در این خیابان  به لوازم قنادی بیگلری ، لوازم قنادی خوشه ، لوازم قنادی شمس  ،لوازم قنادی امید و … اشاره کرد .

خرده فروشی لوازم قنادی

لوازم قنادی های خرده فروش

تعداد زیادی از لوازم قنادی هایی که مشغول به فعالیت هستند به صورت خرده فروشی فعالیت میکنند و جامعه هدف آنها برای فروش مواد و لوازم قنادی به  فعالان خانگی هست . تعداد این سبک لوازم قنادی ها در تهران و ایران بیشتر است و بیشتر به فروش کالاهای ویژه و خاص این صنعت مشغول هستند .

این سبک لوازم قنادی ها در هر شهری پیدا میشوند و تعداد زیادی از آنها رو میتوانید در نقاط مختلف شهر خودتون با یک جستجو ساده در گوگل یا گوگل مپ پیدا کنید .

بزرگترین مرکز عمده فروشی لوازم قنادی به صورت حضوری در تهران ، بعد از چهارراه سیروس ، بازار صالح آباد هست که علاوه بر لوازم قنادی ، لوازم آشپزخانه هم میتوانید پیدا کنید .

بزرگترین لوازم قنادی تهران

شاید بتوانیم لوازم قنادی خوشه را با بیش از 35 سال سابقه و داشتن 3 شعبه حضوری در تهران یکی از بزرگترین لوازم قنادی های ایران بدانیم .

لوازم قنادی خوشه تمامی مواد اولیه و لوازم قنادی مورد نیاز کارگاه داران و قنادان و حتی فروشندگان لوازم قنادی را میتواند به صورت عمده به فروش برساند ، چراکه لوازم قنادی خوشه آنلاین با وارد کردن بسیاری از محصولات به صورت مستقیم از کشور ترکیه و چین ، قیمت ارزان تر و مناسب تری از محصولات را میتواند ارائه کند . همچنین به دلیل همکاری با بسیاری از تولیدکنندگان داخلی همچون گلنان پوراتوس و سورناپارت و فلورا و کاله و فرمند و … ، محصولات این کارخانه ها را به صورت عمده و هم قیمت کارخانه و بعضا پایین تر از قیمت کارخانه میتواند به مشتریان عزیز ارائه کند .

محصولاتی که امکان فروش آن به صورت عمده فراهم باشد به بیش از 2000 تنوع محصولی میرسد ، و خوشه آنلاین سعی کرده است تا حد ممکن محصولات را با قیمت بروز و عمده برای مشتریان نمایش بدهد ، حال آنکه اگر محصولی به صورت عمده قیمت آن در سایت لحاظ نشده بود  ، مشتریان میتوانند با ارتباط با بخش فروش خوشه آنلاین ، قیمت و موجودی محصولات را از همکاران ما استعلام بگیرند و خرید خود را نهایی کنند تا در اسرع وقت به دست مشتریان عزیز ، از راه های مختلفی چون باربری و پست و … برسد .

لوازم قنادی اینترنتی

بسیاری از افراد به دلیل محدودیت های حمل و نقل همچون هزینه سفر به تهران و یا جستجو برای مدل های مختلف محصول در بین بیش از 10 فروشگاه ، تصمیم به خرید اینترنتی لوازم قنادی میگیرند . شما میتوانید از خوشه آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین لوازم قنادی های اینترنتی در کشور ، قیمت محصولات را ببینید و به صورت آنلاین ، هم به صورت عمده و هم به صورت خرده ، خرید کرده و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید .

مشاوره رایگان خرید لوازم قنادی عمده

توصیه تیم خوشه آنلاین برای خرید آنلاین لوازم قنادی آن هم به صورت عمده ، این است که قبل از خرید خود حتما برای مشاوره رایگان خرید و راه اندازی لوازم قنادی و یا حتی کارگاه شیرینی پزی ، با کارشناسان تیم فروش عمده خوشه آنلاین ارتباط بگیرید تا همکاران ما بهترین پیشنهادات را به شما بدهند .

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه