هزینه یک شب اقامت در هتل شایان


جزیره زیبای کیش به تفریحات آبی و هتل‌های مختلفش مشهور است. این‌جزیره به دلیل این‌که یک جزیره تفریحی است هتل‌های زیادی را در خود جای‌داده است. تنوع هتل‌های کیش در حدی است که هر فردی می‌تواند هتل مناسبی را برای خود و همراهانش بیابد. هتل‌های پنج‌ستاره در این جزیره از امکانات بی‌نظیری برخوردار هستند و اغلب افراد زمانی که قصد دارند به این جزیره سفر کنند به دنبال این دسته از هتل‌ها هستند. بعضی از این هتل‌ها از زمان‌های قدیم وجود داشته‌اند و در‌واقع قدمت بسیار زیادی در جزیره دارند.
به‌عنوان‌مثال یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش که مسافران زیادی به آن علاقه دارند هتل شایان است. ما در این‌مقاله قصد داریم درباره رزرو و هزینه یک شب اقامت در هتل شایان کیش علی بابا مطالبی را بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

هتل شایان کیش امروزه یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در جزیره زیبای کیش است و پذیرای بسیاری از میهمانان جزیره است. هتل شایان، 4 طبقه و 193 اتاق لوکس دارد. این‌هتل در طول مدت فعالیت خود چندین بار نوسازی و بازسازی شده است و سطح خدمات خود را ارتقاء داده است. در همه باز‌سازی‌ها سعی شده تا امکانات لوکس و جدید دنیا به مجموعه اضافه شود تا رفاه مسافران بیشتر تامین شود.
هتل در موقعیت بسیار مناسبی از جزیره قرار دارد و انواع تفریحات و مراکز خرید در نزدیکی آن قرار دارند. علاوه‌بر دسترسی‌های فوق‌العاده هتل، مسافران از بهترین امکانات و خدمات استفاده خواهند کرد و اقامتی فراموش‌نشدنی را می‌توانند در دفتر خاطرات سفر خود ثبت کنند. هتل، اتاق‌های متنوعی نیز دارد که شما باید قبل از رزرو یکی را برای اقامت انتخاب کنید.
عوامل موثر بر هزینه اقامت در هتل
نکته‌ای که قبل از صحبت درباره قیمت یک شب اقامت در هتل شایان کیش علی بابا باید بدانید این است که اقامت شما ممکن است به‌واسطه فاکتور‌های مختلف، هزینه متفاوتی داشته باشد. مثلا نمی‌توان قیمت ثابتی را به‌‌عنوان هزینه اقامت یک‌روزه در هتل شایان کیش یا دیگر هتل‌ها ارائه کرد. از‌جمله عواملی که بر هزینه اقامت تاثیر مستقیم و واضح دارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• زمان رزرو سوئیت یا اتاق در هتل مورد‌نظر
• نوع اتاقی که رزرو می‌کنید (زیرا معمولا هتل‌ها، اتاق‌های متفاوتی دارند و هر‌یک چشم‌انداز و خدمات خاصی را شامل می‌شوند)
• خدمات اضافه که دریافت می‌کنید (مثلا ممکن است شما روی هزینه اتاق، هزینه غذای وعده‌های مختلف را نیز داشته یا نداشته باشید)
• سایت یا شرکتی که از آن اقدام به رزرو می‌کنید؛ درباره این‌موضوع در قسمت‌های بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.
• تخفیف‌های مختلف نیز ممکن است قیمت را برای بازه‌های زمانی مختلف تغییر دهند.

پس با وجود همه این‌موارد و بسیاری از فاکتور‌های دیگر، ارائه قیمتی واحد برای یک هتل مقدور نیست و باید همه شرایط را یکسان کرده و سپس قیمت‌ها را بررسی یا مقایسه کنیم. اما نگران نباشید! در ادامه قصد داریم تا قیمتی حدودی از هزینه یک شب اقامت در هتل شایان کیش به شما ارائه کنیم و با ساده‌سازی شرایط، حدود و کیفیت خدمات در ازای مبلغی خاص را به شما خواهیم گفت.
هزینه یک شب اقامت در هتل شایان کیش
همان‌طور که گفته شد، فاکتور‌های مختلفی هزینه یک شب اقامت در هتل شایان کیش علی بابا تاثیر دارند. یکی از راه‌های آسان برای کسب اطلاعات دقیق و به‌روز برای رزرو هتل، استفاده از سایت معتبر علی بابا است. کافی است شما به سایت مراجعه کرده و نام هتل مورد‌نظر خود که در این‌جا، هتل شایان کیش است را وارد کنید. در صفحه هتل، نوع اتاق‌ها، خدمات و قیمت را مشاهده خواهید کرد.
قیمتی که در سایت علی بابا مشاهده می‌کنید یکی از بهترین قیمت‌هایی است که در همه سایت‌ها یا شرکت‌ها به شما نمایش داده خواهد شد. پس نگرانی دیگری برای مقایسه نخواهید داشت و کافی است نوع خدماتی که می‌خواهید را انتخاب کنید. با کلیک روی رزرو اتاق نیز وارد صفحه رزرو شده و با پرداخت مبلغ مورد‌نظر، اتاق را رزرو خواهید کرد.
معمولا روی اتاق‌های هتل، منوی صبحانه وجود دارد و قیمتی که مشاهده می‌کنید با احتساب آن لحاظ شده است. البته همان‌طور که گفته شد، برای مشاهده خدمات کافی است صفحه مربوط به هتل را در سایت علی بابا پایین بروید تا همه اطلاعات و جزئیاتی که نیاز دارید را مشاهده کنید.

هزینه یک شب اقامت در هتل شایان کیش، بسته به اتاقی که انتخاب می‌کنید از حدود سه تا پنج‌میلیون تومان است. هزینه اقامت برای کودکان زیر دو سال همراه شما رایگان است و برای کودکان دو تا شش سال باید طبق قوانین هتل، اقدام کرد. برای افراد بالای شش سال نیز، هزینه یک نفر کامل دریافت می‌شود.
سایت علی بابا تخفیف‌های مناسبی را برای هتل‌ها ارائه می‌کند که قیمت‌ها را به‌نسبت دیگر سایت‌ها برای مسافران جالب‌تر می‌کند. البته مجددا تاکید می‌شود که همه آیتم‌های موثر بر قیمت را بررسی کنید و حتما از سایتی معتبر برای رزرو هتل، اقدام کنید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه