بررسی شرایط اخذ انواع ویزای کانادا (راهنمای جامع)

انواع ویزای کانادا مهری بر روی پاسپورت شما است که به شما اجازه ورود به کشور کانادا را می دهد.این یک مجوز برای شما است که به این کشور سفر کنید و از نظر قانونی بتوانید به طور موقت یا دائم اقامت کنید. 

اخذ ویزای کانادا به این معنی است که کنسولگری یا سفارت کانادا در کشور شما تصمیم گرفته است که شما واجد شرایط هستید و شرایط لازم برای ورود را دارید.

کانادا کشوری در قاره آمریکای شمالی است که درست بالای ایالات متحده آمریکا قرار دارد و به عنوان کشوری بسیار توسعه یافته شناخته می شود.

تقاضا برای مردم برای سفر به کانادا، در چند سال اخیر به طور پیوسته در حال افزایش بوده است، اما اکثر مردم به دنبال کسب آگاهی درباره چگونگی سفر یا مهاجرت به این کشور هستند.

انواع ویزای کانادا :

      ویزای موقت کانادا  ویزای موقت کانادا به فرد این امکان را می دهد که برای مدت زمان خاصی که توسط کنسولگری کانادا یا افسران خدمات مرزی (BSO) تعیین می شود، در کانادا بماند. این زمان معمولا تا 6 ماه است. اما ویزای موقت می تواند شامل یک بار ورود یا چند بار ورود باشد.  ویزای توریستی کانادا ویزای تحصیلی کانادا سوپر ویزای کانادا ویزای دیپلماتیک و رسمی کانادا ویزای حسن نیت کانادا ویزای تجاری کانادا ویزا برای زایمان در کانادا ویزای کار موقت کانادا ویزای تسهیلات کانادا
    ویزای دائمی کاناداویزای دائمی کانادا شامل ویزاهایی است، که به دارنده آن اجازه اقامت دائم در این کشور را می دهند. این ویزاها به عنوان ویزای مهاجرت شناخته می شوند و می توانند انواع مختلفی داشته باشند.ویزای سرمایه گذار مهاجر  ویزای استارتاپ ویزای خوداشتغالی  ویزای اسپانسرشیپ ویزای کارگر منتخب شهر کبک

بررسی مهم ترین انواع ویزای موقت کانادا

ویزای توریستی کانادا یا ویزای ویزیتور، به دارنده این امکان را می دهد تا برای اهداف گردشگری در این کشور، وارد کانادا شود.

سوپر ویزای کانادا به والدین یا پدربزرگ ها و مادربزرگ های شهروندان کانادایی یا مقیم دائم کانادا اجازه می دهد تا برای اقامت طولانی مدت از فرزندان یا نوه های خود دیدن کنند.

ویزای دیپلماتیک و رسمی به مقامات و دیپلمات های کشورهای خارجی اجازه ورود به کانادا برای انجام وظایف و اهداف رسمی را می دهد.

ویزای حسن نیت یا ویزای کورتزی به تمامی افرادی داده می شود که واجد شرایط اخذ ویزای دیپلماتیک و رسمی نیستند اما به دلیل رتبه ها و موقعیت هایشان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال، این گروه شامل اعضای هیئت های تجاری یا دیپلمات هایی است که قصد گردشگری دارند.

ویزای تجاری کانادا به افرادی داده می شود که با اهداف تجاری به عنوان فردی یا گروهی از افراد تجاری به کانادا سفر می کنند.

چطور از میان انواع ویزای کانادا، ویزای مناسبمان را انتخاب کنیم؟

برای اخذ انواع ویزای کانادا می توانید از خدمات ویزای ساحل شنی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن راهنمایی توصیه می کنیم از مشاوره های رایگان تیم حرفه ای و مجرب ساحل شنی بهره مند شوید.

ویزا برای زایمان در کانادا این ویزا به افرادی داده می شود که تمام شرایط اقامت موقت در کانادا را دارند و باردار هستند و می خواهند در این کشور زایمان کنند.زایمان در کانادا باعث می شود نوزاد به طور رسمی شهروند کانادا شود.

ویزای تسهیلات کانادا به شهروندان کانادایی با تابعیت دوگانه داده می شود که پاسپورت کانادایی ندارند اما پاسپورت ملیت دیگری دارند. ویزای تسهیل گری به دلیل سختی های شدید دریافت پاسپورت کانادایی، بر روی ویزای ملیت دیگر فرد زده می شود.

ویزای تحصیلی کانادا به افرادی داده می شود که برای تکمیل تحصیلات خود از دانشگاه های کانادا پذیرش داشته باشند. اگر برای تحصیل کمتر از 6 ماه به کانادا می روید، فقط می توانید ویزای TRV دریافت کنید، اما برای بیش از 6 ماه تحصیل، به ویزای تحصیلی نیاز دارید.

ویزای کار موقت کانادا به افرادی داده می شود که پیشنهاد شغلی در کانادا داشته باشند و تا 6 ماه آنجا کار کنند.برای دریافت این ویزا، فرد باید یک نامه پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرما ارائه کند و واجد شرایط دریافت ویزای موقت هم باشد.

بررسی مهم ترین انواع ویزای دائمی کانادا

به گزارش وبسایت ساحل شنی برترین انواع ویزای کشور کانادا به شرح زیر است:

ویزای سرمایه گذاری مهاجر برای افرادی است که در اقتصاد کانادا سرمایه گذاری می کنند و دارایی خالص آنها حداقل 800000 دلار کانادا است.آنها باید حداقل 400000 دلار کانادا سرمایه گذاری کنند و دولت این سرمایه گذاری را طی 5 سال بدون هیچ سودی به آنها برمی گرداند.

ویزای استارتاپ کانادا برای افرادی است که به صورت انفرادی در کمک به اقتصاد کانادا موثر اند. آنها باید حداقل 300,000 دلار کانادا دارایی خالص داشته باشند و باید متعهد شوند که حداقل یک سوم از یک تجارت کانادایی را در اختیار داشته باشند و مدیریت کنند و همچنین ظرف 3 سال پس از حضور در این کشور،یک شغل ایجاد و آن را حفظ کنند.

ویزای خوداشتغالی برای افرادی است که در تجارت، ورزش، فرهنگ یا کشاورزی مهارت دارند و می توانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند. این افراد باید نحوه تامین مالی کسب و کار و همچنین مهارت های خود را در آن زمینه های خاص نشان دهند.

برنامه کارگر ماهر منتخب شهر کبک(QSWP)  اگر یکی از مشاغل مورد نیاز استان کبک کانادا را دارید و به زبان فرانسه مسلط هستید، می توانید برای برنامه کارگران ماهر کبک اقدام کنید که به شما امکان می دهد به طور دائم به آنجا نقل مکان کرده و کار کنید.

ویزای اسپانسرشیپ کانادا به خانواده به همسران و فرزندان تحت تکفل شهروندان یا مقیم دائم کانادا اجازه می دهد تا به طور دائم به کانادا مهاجرت کنند.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه