سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

حریم خصوصی

قوانین و شرایط استفاده :

کاربران عزیز؛ برای استفاده بهتر و کامل‌تر از خدمات فروشگاه اینترنتی خوشه آنلاین لطفا این موارد را به دقت مطالعه کنید.

استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی خوشه آنلاین و خرید از وبسایت ، به معنای قبول شرایط ذکر شده در این صفحه می‌باشد. در صورت تغییر محتوا و شرایط این صفحه ، قوانین جدید جایگزین قوانین قبلی خواهند بود و استفاده از خدمات و ثبت سفارش در هر زمان به منزله قبول شرایط ذکر شده در این صفحه در همان زمان می‌باشد.

خوشه آنلاین متعهد به رعایت قوانین مصوب رسمی کشور بوده و تمامی جوانب قانونی در تمام مراحل در نظر گرفته شده است. کاربران نیز باید به قوانین مصوب کشور متعهد باشند و تمامی جوانب قانونی را در نظر بگیرند

ثبت،‌ پردازش و ارسال سفارش 

به محض ثبت سفارش از جانب شما ، عملیات پردازش سفارش صورت می‌گیرد و پیامکی تحت عنوان سفارش شما ثبت شده است ، خدمت شما ارسال میگردد . اگر اتفاق پیش‌بینی‌نشده و یا ناهماهنگی رخ داده باشد خوشه آنلاین می‌تواند سفارش را لغو کند و هزینه را به شما برمی‌گرداند و بدیهی است که بروز همچنین اتفاقاتی از قبل به شما اطلاع داده خواهد شد . مبلغ سفارشات حداکثر تا 48 ساعت بعد از طریف حواله پایا به حساب شما برگردانده می‌شود . بدیهی است که در صورت بازگشت وجه به مشتری ، مشتری موظف به ارائه شماره شبا حساب خود به بخش حسابداری خوشه آنلاین میباشد و قطعا تیم حسابداری خوشه آنلاین موظف است تا 48 ساعت بعد کدپیگیری را به مشتری اعلام کند .

سفارشات به محض آماده‌سازی ارسال می‌شوند و اگر ارسالی از طریق پست انجام شود کد رهگیری هم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

خوشه آنلاین به عنوان یک فروشگاه اینترنتی حق دارد تغییرات موردنظر خود در زمینه‌ی تخفیف‌ها ، قیمت‌گذاری و تامین و فروش را اعمال کند و اگر سفارشی از جانب شما ثبت شود و به هر دلیلی لغو گردد تمام مبلغ شما بدون هیچ ضرر و زیانی به شما بازگردانده می‌شود.

زمان و نحوه تحویل سفارشات

تمامی موارد مربوط به ارسال اعم از زمان ارسال و نحوه ارسال و هزینه های ارسال و …. در لینک زیر قابل مشاهده میباشد .

https://khoosheonline.ir/send-order/

شرایط بازگشت کالا

امکان مرجوع کردن کالا در خوشه آنلاین تا 4 روز کاری برای مشتریان فراهم میباشد. اما در چه صورتی می‌توانید کالا را برگردانید؟

در صورت وجود ایراد در کالا

در این صورت کالا باید به دفتر فروشگاه اینترنتی خوشه آنلاین بازگردانده شود . تمام ایرادات همچون سوراخ بودن و شکستگی و فرورفتگی و انقضاء و … حداکثر 24 ساعت  بعد از دریافت محصول توسط مشتری  ، از طریق تماس تلفنی و یا تلگرام و واتس اپ  باید به پشتیبانی خوشه آنلاین اطلاع داده شوند . در صورتی که ایراد کالا ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد ، محصول یا سفارش ، قابل بازگردانی نیست .  بدیهی است در صورتی که مشتری به موارد گفته شده همچون زمان اعلامی و استفاده نادرست ، توجهی نکند ، هیچگونه مسئولیتی متوجه خوشه آنلاین نمیباشد .

در صورت مغایرت کالا با مشخصات درج شده در سایت

مشخصات محصول در صفحه‌ی مربوط به آن به صورت دقیق ذکر شده‌اند . عکس‌ها ، جدول مشخصات و تمام اطلاعات موردنیاز در اختیار شما قرار گرفته‌اند . اگر کالایی که دریافت می‌کنید با اطلاعات درج شده در سایت مغایرت داشته باشد می‌توانید آن را مجددا برای ما ارسال کنید و هزینه به شما برگردانده می‌شود و یا جنس جایگزین میگردد .

اما چند نکته:

  • اگر این ایرادات قبل از باز کردن بسته محصول مشخص باشند لطفا بسته را باز نکنید. (مثلا اگر کالایی اشتباهی روی فاکتور برای شما ارسال شده باشد.)
  • اگر محصول ایراد یا مشکلات فنی ظاهری داشته باشد. مثلا شکستگی، یا ایرادات کارخانه که ممکن است تیم تست کیفیت فنی خوشه آنلاین به آن پی نبرده باشد . به هیچ وجه از آن استفاده نکنید و به همان صورت به پشتیبانی خبر بدهید.
  • برای هماهنگی لازم حتما باید یک ویدیو و یا عکس از این ایرادات برای پشتیبانی خوشه آنلاین بگیرید تا بررسی شود و در صورت تایید ، کالا را برای خوشه آنلاین ارسال کنید.
  • جعبه محصول باید حتما سالم باشد . حین باز کردن محصولات دقت کنید تا جعبه مخدوش نشود.
  • سفارشات باید در همان جعبه پستی و یا بسته بندی خوشه آنلاین و با فاکتور خریدی که در اختیار شما قرار گرفته بازگردانی شوند.
  • اگر مهلت تست گذشته باشد امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد.

در صورت مغایرت سایز کالا

در این حالت بدون اینکه برچسب و اتیکت محصول جدا شود و بدون اینکه از آن استفاده شود باید هماهنگ کنید و کالا را برگردانید . توصیه می‌کنیم در انتخاب محصول و انتخاب سایز نهایت دقت را داشته باشید تا این دست مشکلات برای شما پیش نیاید . در هر مرحله هم نیاز به مشاوره دارید با تیم پشتیبانی ما  تماس بگیرید تا اطلاعات کامل‌تر در اختیار شما قرار بگیرد.

در صورت مخدوش بودن بسته بندی پستی

اگر بسته پستی مخدوش و آسیب ‌دیده باشد لطفا آن را تحویل نگیرید و بسته را به همان صورت بازگشت دهید. اما اگر خود بسته‌بندی پست مشکلی نداشته باشد و بسته‌بندی محصول دارای ایراد باشد تا حداکثر 24 ساعت پس از تحویل کالا با پشتیبانی خوشه آنلاین هماهنگ کنید و سفارش را دست‌نخورده بازگردانی کنید.

در صورت انصراف از خرید توسط مشتری

اگر به هر دلیلی منصرف شدید بهتر است قبل از اینکه سفارش در صف ارسال قرار بگیرد به ما اطلاع بدهید تا وجه پرداختی شما بازگردانده شود. در صورتی که کالا ارسال شده باشد و منصرف شدید سفارش را دست‌نخورده و بدون اینکه جعبه پستی را باز کنید مرجوع کنید. هزینه بازگشت کالا در صورت انصراف از خرید بر عهده مشتری میباشد.

نکته مهم : حق انصراف از خرید فقط برای مصرف‌کننده خرد یا به اصطلاح خرید تکی لحاظ می‌شود و خریدهای عمده و در حجم بالا قابل بازگردانی و مرجوعی نیستند.

روش ارسال کالا و هماهنگی با فروشگاه

حتما و حتما قبل از بازگردانی کالا باید هماهنگی‌های لازم را با پشتیبانی خوشه آنلاین انجام دهید . باید حتما تماس بگیرید و اطلاع دهید . ایرادات به تیم پشتیبانی اطلاع داده شود و هماهنگی‌های لازم انجام شود. تمام اقلام همره کالا به همراه بسته‌بندی اصلی فروشگاه با رعایت نکات ایمنی باید بازگردانده شوند . فاکتور دریافتی باید همراه کالاهای مرجوعی باشد و ایرادات سفارش روی فاکتور نوشته شوند و یا در تلگرام و واتس اپ به تیم پشتیبانی اعلام گردد . هزینه پستی با فاکتور معتبر اداره پست به همراه مهر قابل بازگشت است. لطفا تصویر رسید پستی را برای پیگیری‌های بعدی نگه دارید.

هزینه‌های ارسال کالا

اگر کارشناسان خوشه آنلاین ایرادات را شناسایی کنند و مرجوعی مورد تایید باشد ، هزینه بازگشت کالا با خوشه آنلاین میباشد و مبلغ ارسال مربوط به مرجوعی هم به حساب شما برگردانده می‌شود . مرسوله‌های غیر از شهر تهران باید با پست بازگردانده شود. برای بازگرداندن کالا در شهر تهران باید با کارشناسان اخوشه آنلاین برای تعییین و هماهنگی زمان آن هماهنگ کنید.

نکته: در صورت انصراف از خرید هزینه بازگشت بر عهده‌ی مشتری میباشد.

روش رسیدگی به کالای مرجوعی

هر محصولی که بازگشت داده می‌شود توسط کارشناسان و تیم تست کنترل کیفیت محصولات چک می‌شود و پس از تایید ، برگشت می‌خورد. یا با کالای نو و بدون ایراد تعویض می‌شود و یا در صورت درخواست کاربر هزینه به حساب او بازگردانده می‌شود. یعنی اولویت با تعویض کالاست و اگر خودتان درخواست کنید و کالای جدید را قبول نمی‌کنید هزینه به شما برگشت داده می‌شود . کمتر از 24 ساعت طول می‌کشد تا کالاهای موجود در صف رسیدگی به طور کامل بررسی شوند و به شما اطلاع داده می‌شود.

نکته‌ها:

  • کالاهای رایگان و هدیه شامل بازگشت نمی‌شوند.
  • کالاها ، داخل خود مرکز پشتیبانی خوشه آنلاین و با توجه قوانین و ضوابط مشخص بررسی می‌شوند.
  • برای محصولات خوراکی فه همچون دسته بندی آرد و پودر و محصولات شبیه به آنها ، به دلیل مسائل بهداشتی امکان تعویض سلیقه‌ای وجود ندارد.
  • کالاهای رایگان و هدیه همراه سفارش شما گارانتی تعویض ندارند .
  • اگر برخی کالاهای موجود در سفارش تخفیف خورده باشند. اگر سفارش بازگشت بخورد تخفیفات برای سایر محصولات هم حذف می‌شوند.

نمایندگی فروش

خوشه آنلاین نمایندگی دیگری ندارد و تمام خدمات و محصولات خوشه آنلاین  از طریق همین وبسایت ارائه و ارسال میگردد.

قوه قهریه

در صورت بروز هرگونه قوه قهریه ، خوشه آنلاین هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

محتوا

تمام محتوای موجود در این وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خوشه آنلاین (اعم از متنی، تصویری، چندرسانه‌ای و …) متعلق به خوشه آنلاین بوده و استفاده از این محتوا بدون اخذ موافقت کتبی ممنوع است. بدیهی است که به دلیل ثبت رسمی تمام کانال های محتوایی خوشه آنلاین در مراجع ذی ربط همچون وزارت ارشاد حق پیگرد قانونی از طرق مختلف همچون شکایت ، برای خوشه آنلاین در این زمینه محفوظ است.

شرایط احترام به حریم خصوصی

تمامی اطلاعات دریافت شده از مشتریان در طی فرآیند های ثبت نام و خرید لازمه انجام مراحل پردازش سفارش بوده و برای انجام فروش آنلاین کالا و خدمات ضروری میباشد . خوشه آنلاین  می‌تواند به روش‌های مورد نظر خود به صحت‌ سنجی این اطلاعات بپردازد . علاوه بر اطلاعات وارد شده توسط کاربران برخی اطلاعات فنی مانند آدرس IP کاربران و کوکی‌ها که امنیت آن‌ها در نهایت دقت توسط تیم فنی خوشه آنلاین حفظ می‌شود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد . تمامی اطلاعات مشتریان فقط در راستای تسهیل امور مربوط به انجام سفارش و همچنین عرضه خدمات بهتر در آینده مورد استفاده می‌گیرد و به هیچ عنوان در اختیار مجموعه های دیگر قرار نمی‌گیرد مگر در شرایطی که از طریق مراجع قانونی و در چهارچوب قوانین اساسی جمهوری اسلامی ایران درخواستی صورت گیرد . کلیه فعالیت‌های خوشه آنلاین مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون تجارت الکترونیک می‌باشد . خوشه آنلاین دارای مجوز‌های مورد نیاز از مراجع قانونی ذی‌صلاح همچون اینماد و ساماندهی از وزارت هایی همچون صنعت و معدن و تجارت و وزارت ارشاد ، است و تمامی فرآیند طبق قوانین انجام می‌گیرد.

 

روش ارتباطی خوشه آنلاین با مشتریان از طریق اطلاعات وارد شده توسط خود مشتریان می‌باشد و در صورت بروز مشکلات در فرآیند خرید و تحویل سفارش ممکن است خوشه آنلاین از این طریق اقدام به ایجاد تماس تلفنی، پیام کوتاه، پیام رسانی شبکه‌های ارتباطی مجازی، ایمیل و دیگر کانال‌های ارتباطی نماید.

برای بهبود فرآیند‌های سازمانی ، زنجیره عرضه ، مدیریت ارتباط با مشتریان ، سامانه تحلیل بازار ، محتوای سایت و دیگر فرآیند‌های عملیاتی ممکن است خوشه آنلاین اقدام به نظر سنجی از کاربران به روش هایی همچون پیامک و … نماید . همچنین تخفیفات و جشنواره‌های فروش و دیگر اخبار مربوط ، از طریق این کانال ارتباطی به اطلاع مشتریان خواهد رسید. بدیهی است در صورت عدم رضایت مشتری این نوع از محتوای ارسالی از بخش پنل کاربری قابل انصراف است.

خوشه آنلاین ممکن است در صورت نیاز به تشخیص خود اقدام به ویرایش نظرات کاربران در راستای قوانین خود کند. در صورت بروز مصادیق مجرمانه حق پیگیری از طریق اطلاعات موجود برای خوشه آنلاین محفوظ می‌باشد.

خوشه آنلاین به هیچ عنوان در هیچ مرحله‌ای اقدام به درخواست اطلاعات شخصی کاربران از جمله نام کاربری و کلمه عبور و امثالهم نخواهد کرد ؛ تنها روش پیگیری سفارشات از طریق کد پیگیری سفارش است و در صورت بروز هرگونه مشکل کاربران می‌توانند از طریق تلفن یا ایمیل با تیم پشتیبانی خوشه آنلاین در ارتباط باشند.