طرز تهیه کوکو سبزی با آرد، کوکو سیب زمینی پخته، کوکو سیب زمینی خام ترد و خوشمزه

کوکو ها یکی از غذا های بسیار خوشمزه و مورد علاقه ما ایرانی ها می باشد که می توانید به سادگی در خانه تهیه کنید. کوکو ها بیشتر بدون گوشت و با صیفی جات و انواع سبزی ها خشک و معطر تهیه می شود و شما می توانید به همراه نان یا برنج سرو کنید. کوکو ها را می توان جزء دسته غذا های اصیل ایرانی دانست و شما می توانید به دلخواه داخل فر یا تابه و یا حتی سرخ کن تهیه کنید. کوکو ها جزء دسته غذا های هم پسند می باشد که بیشتر افراد طعم و مزه آن را دوست دارند و چون خیلی راحت تهیه می شوند و یک غذای فوری و دانشجویی نیز به حساب می آید. شما می تواندی کوکو ها را با دورچین های مختلف و با کمک انواع قالب ها به صورت شکل دار تهیه کنید.امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از محبوب ترین کوکو ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از کوکو سبزی، کوکو سیب زمینی پخته، کوکو سیب زمینی خام همراه ما باشید.

کوکو سبزی

کوکو سبزی یکی از خوشمزه ترین کوکو های ما ایرانی ها می باشد که شما می توانید به همراه ماهی یا به تنهایی تهیه و سرو کنید. کوکو سبزی بسیار ساده می باشد و از سبزی مخصوص کوکویی و تخم مرغ و ادویه تهیه می شود و شما می توانید به دلخواه با گردو و زرشک تهیه کنید . قطر کوکو سبزی کاملا دلخواه است و می توانید به صورت پف دار و یا قالبی در فر یا داخل ماهیتابه سرخ کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کوکو سبزی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

کوکو سیب زمینی پخته

 

کوکو سیب زمینی پخته یکی از روش های بسیار خوشمزه برای تهیه کوکو سیب زمینی می باشد با این تفاوت که سیب زمینی ها را باید بپزید و با مواد مخلوط کنید. بهتر است صبر کنید تا سیب زمینی ها خنک شوند و بعد له کنید تا حالت خمیری نداشته باشید. شما می توانید به دلخواه به مواد پنیر یا سبزی معطر اضافه کنید و داخل تابه سرخ کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کوکو سیب زمینی پخته به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

کوکو سیب زمینی خام

کوکو سیب زمینی خام یکی از روش های تهیه کوکو سیب زمینی می باشد با این تفاوت که دیگر نیازی به پختن سیب زمینی نیست و خیلی راحت می توانید رنده کنید و با مواد مخلوط کنید و یک کوکو خوشمزه و فوری تهیه کنید. شما می توانید این کوکو را در فر یا داخل تابه تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور کوکو سیب زمینی خام به سایت آلامتو مراجعه کنید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه