شرکت روزبه شکلات - فلورا

فیلـتر

نمایش دادن همه 27 نتیجه

درباره فلورا – شرکت صنایع غذایی روزبه شکلات
.
شرکت صنایع غذایی روزبه شکلات که بیشتر با برند و عنوان فلورا شناخته میشود ، فعالیت خود را در سال 1374 با تحقیق و توسعه و سپس با تولید محصولات مورد نیاز صنعت قنادی و شیرینی پزی و نانوایی ، شروع کرد . در تمام این سالها شرکت فلورا اصول سازمان خود را که تولید مواد اولیه قنادی با کیفیت عالی و قیمت مناسب جهت کاهش هزینه های تولیدی قنادان بود را رعایت کرده و میکند.
این شرکت با تولید محصولاتی همچون بریلو (ژله روکش کیک) و خمیر فوندانت در ابعاد کوچ ک و بزرگ و خانگی و کارگاهی ، با رعایت اصول خود ، توانست به یکی از بزرترین تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات تبدیل شد و در حال حاضر محصولات این شرکت از محصولات خوشنام صنعت قنادی میباشد.
شرکت صنایع غذایی روزبه شکلات (فلورا) برای خود اهدافی تعیین کرده است که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره میکنیم.
همگامی در تنوع و کیفیت و سلامت محصولات با استانداردهای بین المللی و ملی
همراهی و پشتیبانی حداکثری مشتریان در جهت کاهش هزینه های تولیدی
آموزش و توسعه سطح توانمندیها و مهارت مشتریان شرکت صنایع غذایی روزبه شکلات
کسب رضایت بالای منابع انسانی شرکت صنایع غذایی روزبه شکلات از حیث هویت سازمانی ، بهبود انگیزش و توانمندسازی ، مدیریت هزینه ها و تاکید بر کارایی عملیات و فعالیت های تولیدی، پشتیبانی و ستادی
همچنین این شرکت با تعیین این اهداف قصد دستیابی به جایگاه رهبری بازار محصولات مواد اولیه صنایع نان، کیک و شیرینی در منطقه را دارد.
لوازم قنادی خوشه آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین لوازم قنادی های ایران ، نزدیک به 10 سال هست که نماینده شرکت فلورا در فروش خمیر فوندانت و بریلو ، هم در ابعاد کارگاهی و هم خانگی ، سعی در فروش راحت با دسترسی سریعتر محصولات این کارخانه دارد .
شما میتوانید تمام محصولات این کارخانه اعم از خمیر فوندانت های 300 گرمی و 1 کیلویی و 6 کیلویی و بریلو در وزن های متنوع را از فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم قنادی خوشه آنلاین به صورت 24 ساعته و با ارسال رایگان و سریع به صورت اینترنتی خرید کنید.

اطلاعات بیشتر ...