سوالات متداول
-
در چه روزهایی میتوان ثبت سفارش انجام داد؟
در 24ساعت از شبانه روز میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید توجه داشته باشید سفارش هایی که در ساعات و روز های غیر کاری ثبت می شونددر روز کاری بر اساس الویت تایید و ارسال میشود.
-
امکان تغییر سفارش پس از نهایی کردن سفارش وجود دارد؟
پس از ثبت نهایی امکان تغییر وجود ندارد در صورت ضرورت با شماره های پشتیبان تماس بگیرید.
-
برای لغو کردن سفارش چه اقدامی را باید انجام داد؟
برای لغو در ساعات کاری با شماره های پشتبان تماس گرفته شود
-
پرداخت در محل امکان پذیر است؟
در حال حاضر این امکان فقط برای شهر تهران امکان پذیر است.
-
آیا امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟
تا سه روز بعد از تحویل سفارش مرجوعی کالا امکان پذیر است در این صورت مجدد هزینه ارسال گرفته خواهد شد.
-
راهنمای ثبت سفارش