سوالات متداول


  • در چه روزهایی میتوان ثبت سفارش انجام داد؟

    در 24ساعت از شبانه روز میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید توجه داشته باشید سفارش هایی که در ساعات و روز های غیر کاری ثبت می شونددر روز کاری بر اساس الویت تایید و ارسال میشود.

  • امکان تغییر سفارش پس از نهایی کردن سفارش وجود دارد؟

    پس از ثبت نهایی امکان تغییر وجود ندارد در صورت ضرورت با شماره های پشتیبان تماس بگیرید.

  • برای لغو کردن سفارش چه اقدامی را باید انجام داد؟

    برای لغو در ساعات کاری با شماره های پشتبان تماس گرفته شود

  • پرداخت در محل امکان پذیر است؟

    در حال حاضر این امکان فقط برای شهر تهران امکان پذیر است.

  • آیا امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟

    تا سه روز بعد از تحویل سفارش مرجوعی کالا امکان پذیر است در این صورت مجدد هزینه ارسال گرفته خواهد شد.

     

  • راهنمای ثبت سفارش